Klachten

Ons bedrijf wilt haar klanten naar tevredenheid bedienen met goed advies, de beste producten en goede service. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met een van onze producten of diensten.

Wanneer u een klacht heeft verzoeken wij u uw klacht aan ons kenbaar te maken per e-mail of telefoon. Vervolgens zullen wij zo spoedig mogelijk op uw bericht reageren en proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

E-mail: support@polyestershoppen.nl
Telefoon: +3185 0220090

Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het behandelen van de klacht meer tijd nodig hebben dan zullen wij u tijdig hiervan op de hoogte stellen. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij aangesloten zijn.

Als u uw klacht naar ons toestuurt willen u vragen uw klacht te voorzien van de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en woonplaats
  • Vermeld een factuurnummer of stuur een kopie van uw factuur
  • Geef een duidelijke omschrijving van de klacht zodat wij u optimaal kunnen helpen
  • Indien mogelijk; een of meerdere foto's van het gebrek als bijlage mee sturen.