Klachten? Laat het ons weten!
We doen ons best om jou goed te helpen met eerlijk advies, topkwaliteit producten en een fijne service. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet helemaal tevreden over bent.
Heb je een klacht? Laat het ons dan weten via e-mail of telefoon. We reageren zo snel mogelijk en zoeken samen met jou naar een goede oplossing.
E-mail: support@polyestershoppen.be
Telefoon: +3185 0220090
WhatsApp: +3185 1305932
We proberen je klacht binnen 7 dagen te beantwoorden. Als het iets langer duurt, laten we je dat natuurlijk op tijd weten. Ben je niet tevreden over hoe we je klacht hebben afgehandeld? Dan kun je ook altijd terecht bij Stichting Webshop Keurmerk — wij zijn daar bij aangesloten.
Stuur je ons een klacht? Zet er dan even het volgende bij:
- je naam, adres en woonplaats,
- je factuurnummer (of een kopie van je factuur),
- een duidelijke omschrijving van je klacht,
- als het kan: een of meer foto's van het probleem.
Zo kunnen we je zo goed en snel mogelijk helpen!