Klachten
Ons bedrijf wilt haar klanten naar tevredenheid bedienen met goed advies, de beste producten en goede service. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met een van onze producten of diensten.
Wanneer u een klacht heeft verzoeken wij u uw klacht aan ons kenbaar te maken per e-mail of telefoon. Vervolgens zullen wij zo spoedig mogelijk op uw bericht reageren en proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
E-mail: support@polyestershoppen.nl
Telefoon: +3185 0220090
Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het behandelen van de klacht meer tijd nodig hebben dan zullen wij u tijdig hiervan op de hoogte stellen. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij aangesloten zijn.
Als u uw klacht naar ons toestuurt willen u vragen uw klacht te voorzien van de volgende gegevens:
- Uw naam, adres en woonplaats
- Vermeld een factuurnummer of stuur een kopie van uw factuur
- Geef een duidelijke omschrijving van de klacht zodat wij u optimaal kunnen helpen
- Indien mogelijk; een of meerdere foto's van het gebrek als bijlage mee sturen.