Je kent het vast wel: je hebt net je bestelling geplaatst en komt erachter dat je een product bent vergeten. Een extra bestelling plaatsen betekent vaak extra verzendkosten. Misschien overweeg je contact op te nemen met de klantenservice, maar je doet het uiteindelijk niet. Het resultaat? Je mist nog steeds dat ene product.
Bij Polyestershoppen is dit probleem verleden tijd! Je kunt nu eenvoudig zelf online een bijbestelling doen bij je eerder geplaatste order. In dit artikel lees je hoe dit in zijn werk gaat.
Je kunt alleen een bijbestelling plaatsen als je oorspronkelijke bestelling voldoet aan de volgende voorwaarden:
*Bijvoorbeeld: als je een kleine bestelling hebt geplaatst en daar een blik 20 kg polyesterhars aan wilt toevoegen, moet de bestelling per pallet worden verzonden in plaats van een normaal pakket. In dat geval is bijbestellen niet mogelijk.
Het bijbestellen van een product is heel eenvoudig. Volg deze stappen:
Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen over het plaatsen van een bijbestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder!
Als de optie om bij te bestellen niet wordt weergegeven bij het afronden van je bestelling, is het helaas niet meer mogelijk om producten toe te voegen aan je eerdere order. Dit betekent dat onze klantenservice de bestelling ook niet meer kan wijzigen.
Nee, er worden geen extra kosten zoals administratie- of verwerkingskosten in rekening gebracht.
Nee, bijbestellen is niet mogelijk als je bij de oorspronkelijke bestelling hebt gekozen voor vooruitbetaling of achteraf betalen.
Ja, dat kan! Plaats je bijbestelling maar let op dat je niet opnieuw een uitgestelde leverdatum selecteert. Het systeem houdt altijd de leverdatum van de originele bestelling aan.
Wanneer je oorspronkelijke bestelling alleen producten bevat die op voorraad zijn, wordt deze op dezelfde dag verzonden (mits op tijd besteld). Wil je later een product toevoegen dat niet op voorraad is? Dan wordt de hele bestelling vastgehouden totdat alle producten beschikbaar zijn. De actuele voorraadstatus van een product kun je altijd terugvinden op de productpagina en in je winkelwagen. Als je een deel van je bestelling alvast wil ontvangen, kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
Als niet alle producten uit je oorspronkelijke bestelling op voorraad zijn en de order in backorder staat, kun je zonder problemen producten toevoegen. Zodra alles beschikbaar is, wordt je bestelling in één keer verzonden.
Heb je een specifieke vraag? Bel met één van onze specialisten voor gratis advies +3185 0220090